maanantai 20. syyskuuta 2010

Omakin pää jäätyy

Pieni tuuli jo saa korvat särkemään ja kun koiraa olen ulkoiluttanut ja tyttöä kävellen vienyt eskariin niin kaipasin jo pipoa! Muilla ei vielä ole juurikaan näkynyt, aikuisilla siis... Voinhan mä olla ensimmäinen...




Kaapista valkkasin kaksi omiin ulkoiluasuisin sopivaa trikoota ja tein omaan päähän sopivat pipot. Olen tyytyväinen ja ovat olleet jo käytössäkin. Tyttö sanoi ylemmän olevan "juhlapipo" =O. Tarkoitti varmaan, että on nätimpi kuin yksivärinen musta.

Harkitsin myös korvien kohdalle lisälämmikettä, mutta jätin pois. Jos en näillä tarkene, niin sitten on talvipipon aika.

Kankaat: Triteks, ylempi singleä, alempi interlockia. Kaava omasta päästä, kirjaimellisesti =D.

10 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Pitäisipä opetella pipon käyttö itsekin.. omassa päässä ne näyttää vaan aina niin moloilta, vaikka muilla näyttäisi miten kivalta. ;)

Unaja kirjoitti...

Trikoopipo ois kyllä kiva itselle, varmaan lenkillä ihan mahtava. Kun tosiaan vais tehtyä semmoisen, joka päässä ei näytä ihan idiootilta ;) Hyvän näköisiä nuo sinun piposi!

lallatilaa kirjoitti...

täytyisi myös itselle tehdä ohut trikoopipo.. eilen olin marjoja poimimassa ja hirvikärpästen pelossa sidoin huivin päähän, trikoopipo olisi ollut kätsympi...ja kun talvipipo on vielä liian kuuma.

Mari kirjoitti...

Et ole ensimmäinen tai ainakaan ainoa. Meillä on aikuisillakin ollut pipo ulkoillessa jo monesti ja juurikin itsetekemäni trikoopipot :)

PikkuHoo kirjoitti...

Minulla oli viimeksi eilen pipo päässä kun koiria lenkkeilytin. Minä oon pipofriikki ja luovun piposta vasta myöhään keväällä :D

n i n n u kirjoitti...

Minä en osaa pipoa käyttää, sitten vasta talvella jotain villamyssyä.
Näin syksyllä käytän samettilippiksiä.

Riikka kirjoitti...

Kiva kun on muitakin pipollisia ja pipottomia =D.

NorppaStiina kirjoitti...

UUUU!!! Tuo juhlapipo on ihana! Niin kiva kangas. Harmi, että sinne Triteksille on niin pitkä matka...
Ja kyllä mäkin pipoa olen käyttänyt varsinkin iltaisin lenkkeillessä.

Sarita kirjoitti...

Hih, ihana tuo tyttösi kommentti juhalapiposta, ymmärrän oikein hyvin hänen ajatuksensa kun onhan tuo ylempi kangas aika hienosti kuvioitu! :D

Riikka kirjoitti...

Joo, juhlapipo on ollut käytössä ihan koirankakatuslenkillä =O, tosi juhlavaahan sekin on! =D =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...