maanantai 23. elokuuta 2010

Lisää yö- ja alusvaatetta

Minähän olen jo pidemmän aikaa boikotoinut Eurokankaan palalaarin trikoita. Niin monta huonoa kokemusta, värit ei pysy, venähtää, kutistuu....vaikka mitä. Mutta viime kerralla sorruin ostamaan, kun oli niin tytön näköistä ballerina trikoota. Yöpaidan uskalsin tehdä, ei sitten niin haittaa jos ei muodossaan pysykään....

Ja tyttö ei tätä huoli, koska ballerinamekot on henkarilla ja niillä ei ole päätä....on se vaikeaa osata ostaa sellaista mikä kelpaa.....

Helmaan laitoin rimpsun, saumurilla rypyttäen.



Kuopuksen kesävaatteita pois laittaessa ja syksyvaatteita esille ottaessa huomasin, että bodyt ei enää mahdu (paitsi pari 98cm kokoista) ja aluspaitoja ei ole yhtään. Nyt on yksi, edellisen jämäkankaasta.


5 kommenttia:

lallatilaa kirjoitti...

Hienoja perusvaatteita! Ehkä päättömässä balleriina-yökkärissä ei näe kivoja unia ;)

Tiina kirjoitti...

Saman olen huomannut Eurokankaan palatrikoissa - mulla on kutistunut ja nukkaantunut mielettömästi jotkut trikoot. ympii ostaa, mutta joskus kun on joku kiva kuosi, niin ei osaa sinnekään jättää. Niin höperö sitä on. ;)

Erja kirjoitti...

Nätti yömekko vaikka ei päitä olekaan. Munkin pitäisi tehdä talven varalle yöppäreitä.

Sanna kirjoitti...

Jahas, täälläkin näköjään ommellaan yöppiä :)

Mä en ole ostanut EK:n palalaareista, kun totesin, että ovat sutta. Oli siellä ihania kuoseja mm. joustofroteissa, mutta kun kokeilin venyttää kangasta, se ei palautunutkaan. Laariin jäi. Venymättömiä löytöjä (ihan peruspuuvillaa) olen kyllä tehnyt...

Riikka kirjoitti...

Kiitos kommenteista!
Itse olen löytänyt joustiksista ihan "huippulaatuisia", mutta trikoista kokemukset on lähes ainoastaan huonoja. Eri asia sitten ne suomalaiset raita- ja pallotrikoot pakalta, jotka on ok, jos tykkää singletrikoosta ;), minä välttämättä en....=O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...