lauantai 10. lokakuuta 2009

Tunnustus!

Ihanaa, tämä oli minun eka tunnustus. Kiitos Norppastiinalle !






Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.


7 asiaa minusta, joita muut eivät tiedä. Jaa, kyllä osa varmaan tietää =D.


1. En pidä pitkistä matkoista autolla tai millään muullakaan kulkuneuvolla. Oikeastaan en edes lyhyistä.

2. Olen vähän "pöpökammoinen".

3. En juurikaan ehdi katsella televisiota.

4. Annan tiskien kerääntyä altaaseen enkä heti pane niitä pois, paitsi jos tiedän että tulee vieraita...

5. Ompelen aina, jos muiden silmä välttää.

6. Jos en itse pääse kangasostoksille, pyydän muita tuomaan minullekin eli kankaita kertyy aika lailla.

7. Ennen lapsia pidin enemmän talvesta, mutta nykyään talvet odotan kesää. Se on niin paljon helpompaa!



Ja tunnustuksen annan:


Tassunjälkiä

Pim Pam Ja nyt huomasin, että olin saanut tunnustuksen sinultakin, kiitos!

Ruttu Nuttu

Kankaanpalasia

Mamma Mäkinen

Vinttikamarista ja verstaalta

Iitan ompeluksia




2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kiitos tästä sullekin! Löysitkin jo oman tunnustuksen mun blogista :D

Iita kirjoitti...

Oih! Kiitos tunnustuksesta! Ihan otettu olen, kun on ihan eka tunnustus blogilleni =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...